Secretariat computerizat și comunicare managerială la nivelul organizației școlare

“Secretariat computerizat și comunicare managerială la nivelul organizației școlare” – Programul este acreditat de ANC și se oferă  certificat de calificare profesionlă.

Având în vedere dinamica  tehnologiei informației și a comunicării,  secretariatul a devenit unul dintre cele mai importante locuri de munca in societatea contemporana; secretara a capatat functii si roluri multiple si complexe comparativ cu deceniile anterioare.

În acest context vă lansăm invitația de participa la cursul autorizat  A.N.C.. „Secretariat computerizat și  comunicare managerială la nivelul organizației școlare”.  Programul de formare este adresat personalului didactic  și didactic auxiliar având umrătoarele obiective  generale: administrarea  documentelor; gestionarea corespondentei  cu partenerii;  gestionarea  informatiilor; intocmirea rapoartelor de activitate; adoptarea deciziilor cu responsabilitate si precizie; analiza informatiileor semnificative; optimizarea  fortei de munca; promovarea  initiativeleor; coordonarea perfectionarii fortei de munca;  dezvoltarea  abilitatilor de comunicare manageriala.

Galerie Imagini
Formular de înscriere